Monday 16 July 2012

♠_♦ GeGurlz Falling For Your Eyes(ノಠ益ಠ)ノ

Who likes who more? Do I like you more?
Suraya vs Awatif
That's not important to me
If I extend my hand, will you never let go?
I won't let go of your hand forever
No I love you, you
Now I will tell you everything of my heart
Will you believe in me
In my love 
 Let's walk together side by side
The two of us
My dear Suraya..
Let us forget the sad story..
Let's us start new life...yeah my ladybirds..
Everything will be alright..
I'll be ur side..(almost shed tears)..huhu
Let us 'Loly loly poly roly poly'
Lovey Dovey lovey dovey Together..
Kadangkala setiap manusia 
memang kita tak
faham situasi mereka..
memang di mulut said sorry but hati
still berbekas..so juz berserah pada
Allah S.W.T...banyak lagi
dugaan yang akan datang..
mungkin sekarang neyh kita dah xbleyh hidup..
tapi ingat Allah S.W.T sentiasa
disamping kita..insyallah
dia taknak lihat hambanya merana..
Suraya..cheers ur smile
'Be awesome, be yourself''
No matter what happens, u still my frenz forever'
 Suraya bila jer sedih..
Ko ingat peristiwa 'Puing puing' dalam Toilet
Pasti ko tersenyum nampak gigi..
Lepas tu ko cuba bayangkan
muka ak yang comel ni...
Tentu hari-hari yang ko lalui
is the best bila terpandang 
wajah ak ni..ok my dear
hehehehe

So...my Ladybird don't be sad..
You are the best ok...
You're my only one way
Only for you I am thankful that I am next to you
You're the only one babe
Once Imam Ghazali said,
"Ukhwah itu bukan pada indahnya pertemuan,
tapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya di dalam doanya."
Just like I promised
I hope you won't get tired day by day

2 comments:

  1. awatif, now missing you so much :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. miss u so much syasa..moga ukhwah yg terjalin akan bertambah erat lagi

      Delete